söndag 21 februari 2010

Fuck it...


Jag har kommit till insikt med några saker;
  • Jag bör nog sluta spela sällskapsspel eftersom jag bara blir irriterad när jag
    förlorar vilket kan leda till att jag blir förbannad om någon så mycket som säger;
    "Ha Ha, jag vann!".
  • Jag måste verkligen vakna upp ur min lilla trångsynta värld och inse att jag
    inte kan något av det jag säger mig kunna egentligen, jag bara tror att jag kan det
    eftersom jag vill kunna allt som jag säger till mig själv att jag kan.
    Den korta versionen är att jag kan inget och jag orkar inte göra något åt det heller.
Bottom line is; jag är antagligen bara lat som alla säger eftersom jag kan ju inte känna mig själv
för det skulle ju säga emot alla andra så förlåt för att det känns som om något är fel med mig.

Det känns bara som att min hjärna går på högvarv konstant men jag kan uppenbarligen inte
göra något konstruktivt med den.

Det funkar bara inte...

Förlåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar