fredag 8 januari 2010

Spelande/Fixar noja...

Jag finner det ganska kul att jag som alltid varit en spel/data nörd helt plötsligt
slutat vara sugen på att spela eller sitta vid datorn speciellt mycket
på sista tiden...

Istället har jag fått någon jävla noja på att organisera om, bygga om och
sätta upp saker...
Dock jävligt jobbigt eftersom att jag varken har pengar eller material till dom saker jag
vill göra så just nu är man väl ganska stillastående på den punkten...

Saken är den att jag vill bygga om dessa jävligt dåligt planerade garderober som
finns inbyggda i väggarna här i lägenheten men för att kunna göra det så måste jag ha
material som jag inte har eller pengar som jag heller inte har för att köpa detta jävla material...

Sen kan jag inte sätta upp dom 2 sista hyllorna heller eftersom jag inte har tillräckligt
starka skruvar eller plugg till det...

It suck's to be me...

1 kommentar:

  1. Har du fått myror i kroppen eller??? Hoppas du hittar nått att sysselsätta dig med.

    SvaraRadera