lördag 13 augusti 2011

Tele-fucking-tubbies?!?!


Nu är det ju som så att jag är en person som är väldigt flexibel i mitt tyck och tänk vad gäller olika klädstilar och dylikt.

Dock finns det vissa saker (har jag nyligen märkt) som jag bara inte tål att se, bland dessa finns en skapelse som jag anser hör hemma i hemmet och INTE bland folk och som jag förövrigt har börjat se överallt de senaste veckorna.
[Se Bild -->]

Jag kan verkligen inte förstå hur fan denna pyjamas kan ha blivit så omåttligt populär för det finns ingen som ser så bra ut i dom som de själva verkar tycka att de gör.

I min mening så ser varenda människa som har dessa på sig ut som nån jävla Teletubbie-wannabe.

Vad fan hände med jeans, t-shirt och ett par snygga Chuck Taylors?



I HATE tele-fucking-tubbies!
[and clowns..]

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är synd att de saknar den där öppningen i grenen som bäbisar har. Med 2 knappar och allt.

    SvaraRadera