söndag 13 december 2009

Skola eller Jobb...

Fan Fan Fan...

Tror att jag gav mig in i något som jag inte riktigt klarar...
Pluggande är verkligen inget för mig men det jobbiga är att jag vet att jag måste göra det egentligen...

Kanske ska ta en praktik istället för jag har verkligen inte fokus till att plugga, och jag har ju faktiskt en praktik plats fixad redan om jag vill...

Det känns som om det är antingen eller som gäller nu för pluggar jag heltid så har jag rätt till fullt csn lån och får ca 7500 i månaden (dvs om jag sköter mig...)
Eller så skiter jag i pluggandet och fokuserar på praktik och kanske få in en fot i ett nystartat företag där jag kanske kan få jobb senare...

The art of making a choice between two things is harder than you think, often resulting in agony...
That's how I feel anyway...

2 kommentarer:

  1. Oavsett vad du väljer så vet jag att du klarar dig bara du ger dig fan på det. Lycka till med vad du än väljer vännen.

    SvaraRadera
  2. Det gäller att hitta nåt man trivs med till 100%. jag började ju med arbetsträning och har nu en tjänst där på 75%. Allt går bara man vill. och jag tror du mår betydligt bättre om du har en fast sysselsättning, jobb/plugg whatever. Man mår sämre av att bara gå hemma. och absolut av att missköta sin sysselsättning. Nu har ju tom jag blivit vuxen o tagit tag i mitt liv, nu är det din tur kim, jag tror på dej :) kram moster

    SvaraRadera